https://developers.facebook.com/docs/plugins/comments#configurator

Ano žiju! Byl to perný rok, ale jsem zpět!

22.06.2017

Ano žiju! Byl to perný rok, ale jsem zpět!


Ahoj Birďátka. Vy, co čtete můj blog už jste zaregistrovali, že jsem poměrně dlouho nebyla aktivní a nepřidala žádný článek. Pro ty, co tu jsou poprvé, tak vás vítám na mém blogu a mám pro vás všechny aktuální a nové informace. 

Tento článek bude trošku netradiční a bude se lišit od těch předešlých a to hlavně v tom, že bude o mě a o tom, co se událo za tu dobu, co jsem nepřidala žádný článek. (narcis). Tak tedy od začátku...

Rok 2017 byl pro mě hodně o změnách. Začal mi 4. ročník na gymnáziu a s tím i spojené plánování maturitního plesu, řešila jsem kam se přihlásím na vysokou školu a s tím i jaká vlastně bude moje budoucnost. Doteďka vlastně nevím pořádně co chci a podle mě to ještě dlouho vědět nebudu.. Ale uvidíme... Musím tedy říct, že po zdravotní stránce byl tento rok zatím tak nějak oukej (ťuk, ťuk, ťuk). Nic jsem si nezlomila, nenatáhla, nikdo mě nestrčil ze schodů, ani na hrob jsem nespadla a krunýř na krk jsem také skoro nevytáhla. Hm, divný. No jo, rok 2017 je totiž o změnách. Zvládla jsem podat přihlášky na vysoké školy aniž bych se třeba spletla a poslala to na ambasádu do Íráku. Dokázala jsem také vnutit kamarádce koťátko (nevím proč, ale teď mu říkají zmetek pekelnej), uspět z matiky za trojku, přibrat 5 kilo, naučit se milovat jídlo víc a víc, nesnášet pavouky... taky víc a víc, holdovat makeupu víc a víc (naučit to i kamarádku, která pořádně nevěděla co je to make up) a nakonec i ta maturita se povedla lépe než bych chtěla. Naučila jsem se mít tak trochu ráda (ale ne zas moc), neztrácet čas s lidmi, co mi za to nestojí a naopak ho umět trávit s těmi, co tu jsou pro mě. Naučila jsem se, že cheeseburger (2) v mekáči vlastně chutná fakt dobře + hranolky, a že dokážu milovat, aniž bych se u toho vznášela v oblacích. A víte co? Vlastně je to docela hezký! A protože jsem přešla takovouhle fakt jako obrovskou transformací (chápeš), tak jsem se rozhodla, že vás o to neochudím, (protože to zase nechceš) a budu vézt lépe tenhle blog a to o moc moc procent víc než předtím. Bude to osobnější, veselejší a myslím, že přínosnější pro obě strany. Každopádně těším se na to a jsem zvědavá, jak se to bude líbit vám. 

Po maturitě mi začaly čtyřměsíční prázdniny, ale i tak jsem objížděla přijímačky a vlastně jsem to všude docela pokonila, ale tak uvidíme, takže ty prázdniny rozhodně nebyly čtyřměsíční (je to klam!). Zítra odjíždím s nejlepší kamrádkou do Chorvatska na dovolenou a moc se těším! A myslím, že i vy se máte na co těšit. Aneb, že by se do toho Jaybird vrhla tak po hlavě, že by začla vlogovat nebo tak něco?.. No, uvidíme s kamerama si moc nerozumím, ale já to nevzdám nebojte, při menším štěstí tu bude alespoň krásný článek z dovolené na Mali Lošinj. Budu ráda nadále za vaší přízeň a doufám, že vás tento můj žblebt třeba alespoň naladil na léto, nebo vás donutil něco změnit (trošičku, ne moc).

PS: Jo a tenhle rok jsem stihla tetovaní. No jaké asi, sojčí pírko, přesně to, co mám v logu.

Mějte fajn den, Vaše Jaybird. 

Vytvořeno Jaybird. Sdílení povoleno.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky